• Waze-social-GPS-maps-traffic-Icon
  • Google_Maps_Icon
  • Facebook-Messenger-vector-logo-720x340
  • Whatsapp-Icon-Logo-580x584
  • Instagram_app_icon_2016
  • square-facebook-512
  • googleplus-logos-02
  • youtube

לוטה ליברה | דרך חברון 5, באר שבע | אליאס ממדוב 054-2666-261

Israel Luta Livre MMA Academy

Please reload

כתבות חדשות

ערב צוות לעובדי אדידס גראנד ב"ש

May 7, 2017

1/4
Please reload

מומלץ לקרוא

5 סיבות מצוינות לשתות כמה שיותר מים, במיוחד בקיץ.

July 20, 2017

 

 

1. תרזו מזה. במחקרים נמצא שאנשים שמרבים בשתיית מים צורכים כ-9% פחות קלוריות בהשוואה לכל אילו ששותים משקאות אחרים.

2. הדם יזרום חלק יותר. שתיית מים גורמת לדילול הדם וכך עוזרת למנוע יצירת קרישי דם ומפחיתה את הסיכון למחלות לב.

 

3. השרירים יעבדו טוב יותר. כשהשרירים אינם מקבלים כמות מספקת של נוזלים, תפקודם עלול להיפגע. לכן שתיית מים חשובה במיוחד במהלך פעילות גופנית ואחריה.

4. וגם המוח. מחקרים בילדים ובסטודנטים הראו שצריכת מים תורמת לשיפור הזיכרון. ומנגד מחקרים אחרים הצביעו על כך שהתייבשות יכולה לפגוע בביצועים המנטליים.

5. העור יראה נפלא. המים מסייעים לשמר את מראה העור, מרקמו ורכותו, ולא פחות חשוב- את יכולתו לתפקד כמחסום המונע חדירת חומרים ומזיקים לגוף.

ולאילו שבכל זאת לא שותים מספיק מים?
הוסיפו מזונות מרווים לתפריט הקיצי. במחקרים נמצא שהשילוב של מלחים, מינרלים וסוכרים טבעיים בכמה ירקות ופירות מרווה את הגוף ביעילות רבה יותר ממים או אפילו ממשקאות ספורט.

לדוגמא:
*מלפפון 96% מים. 
בנוסף מהווה מקור טוב לאשלגן ומכיל נוגדי חמצון המרוכזים בעיקר בקליפה.

*סלרי 96% מים.
מרווה את הגוף יותר ממים בנוסף מספק שילוב של מינרלים ויטמינים וחומצות אמינו.

*חסות למינהן 95% מים.
בנוסף פיטוסטרולים (התורמים להורדת הכולסטרול), בטא קרוטן, ויטמין B ו C, סידן, מגנזיום ואשלגן. ומכיל כלורופיל (צבעו הירוק) לניקוי רעלים.

*אבטיח 92% מים.
מכיל סידן, מגנזיום, אשלגן ונתרן החיוניים להשבת מאזן המינרלים לגוף ומאפשרים ספיגת נוזלים מהירה יותר.

*מלון 90% מים.
בנוסף עשיר בויטמין A. כוס מלון תספק לכם כ-103% מהקצובה היומית המומלצת של הויטמין, וזאת במחיר של 56 קלוריות.

Please reload

אימון נסיון חינם

Whatsapp-Icon-Logo-580x584.png
1200px-Telegram_logo.svg.png